Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen geld teruggeven of ruilen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of sanitair zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.

SD-kaart met navigatie moet ongebruikt zijn om in aanmerking te komen voor retournering. Helaas kunnen we geen SD-kaart accepteren die is geactiveerd in een voertuig, omdat deze is vergrendeld en niet kan worden gebruikt in een nieuwe auto.

Extra artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend (indien van toepassing)
Boek met duidelijke tekenen van gebruik
CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje, of vinylplaat die geopend is
Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Op het moment dat uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail om u te informeren dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.
Als u wordt goedgekeurd, dan wordt uw restitutie verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt gepost.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via satnavishop.eu@gmail.com.

Sale artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd, helaas kunnen sale artikelen niet worden gerestitueerd.

Ruilen (indien van toepassing)
Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op satnavupdate.nl@gmail.com.

Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar je werd verzonden, ontvang je een tegoedbon voor de waarde van je retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, sturen we je een cadeaubon.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om deze later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal deze op de hoogte worden gesteld van je retourzending.

Verzending
Om je product te retourneren, moet je het sturen naar:

Stuur ons een e-mail satnavupdate.nl@gmail.com en wij zorgen voor een adres voor retourzending.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending van je restitutie afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat je omgeruilde product je bereikt, variëren.

Als je een artikel van meer dan $30 verzendt, kun je overwegen een verzenddienst met tracking te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.